BIG MAC VS ΣΑΛΑΤΑ: ΠΙΟ ΥΓΙΕΙΝΟ ΤΟ BIG MAC
Σύμφωνα με έρευνα του βρετανικού καταναλωτικού παρατηρητηρίου “Which” αποδεικνύεται πως πολλές από τις πράσινες σαλάτες που μέχρι τώρα ξέραμε ότι είναι υγιεινές, τελικά είναι πιο παχυντικές από ένα Big Mac.
Συγκεκριμένα το “Which” πήρε 20 δείγματα από έτοιμες σαλάτες που πωλούνται στις κορυφαίες βρετανικές αλυσίδες, όπως είναι τα Asda, Boots, Marks & Spencer, Morrisons, Sainsbury’s, Tesco, Waitrose και κατέληξε στο ότι πολλές από αυτές είχαν στην πραγματικότητα περισσότερες θερμίδες και λιπαρά απ ό,τι ένα από αυτά τα γνωστά και παρεξηγημένα Hamburgers.
Οι θερμίδες μιας σαλάτας με τον τίτλο “Κοτόπουλο με τομάτα και βασιλικό” είναι 760 θερμίδες, ενώ παράλληλα έχει 46 γραμμάρια λιπαρά λόγω της μαγιονέζας που αποτελεί το 27% της σως. Γενικότερα, για τις παχυντικές σαλάτες ευθύνονται περισσότερο η μαγιονέζα και οι άλλες παχιές σως.
Τέλος, οι υπεύθυνοι του “Which” δηλώνουν πως η έρευνα αυτή επισημαίνει κάτι πραγματικά αναγκαίο που ζητούν οι καταναλωτές καιρό τώρα: Σαφείς, ευανάγνωστες και υποχρεωτικές σημάνσεις πάνω στις συσκευασίες των τροφίμων που θα γνωστοποιούν στον ενδιαφερόμενο πόση πραγματικά ζάχαρη, αλάτι και λιπαρά περιέχεται στην τροφή που αγοράζει.
ΠΗΓΗ: otherside
Σύμφωνα με έρευνα του βρετανικού καταναλωτικού παρατηρητηρίου “Which” αποδεικνύεται πως πολλές από τις πράσινες σαλάτες που μέχρι τώρα ξέραμε ότι είναι υγιεινές, τελικά είναι πιο παχυντικές από ένα Big Mac.
Συγκεκριμένα το “Which” πήρε 20 δείγματα από έτοιμες σαλάτες που πωλούνται στις κορυφαίες βρετανικές αλυσίδες, όπως είναι τα Asda, Boots, Marks & Spencer, Morrisons, Sainsbury’s, Tesco, Waitrose και κατέληξε στο ότι πολλές από αυτές είχαν στην πραγματικότητα περισσότερες θερμίδες και λιπαρά απ ό,τι ένα από αυτά τα γνωστά και παρεξηγημένα Hamburgers.
Οι θερμίδες μιας σαλάτας με τον τίτλο “Κοτόπουλο με τομάτα και βασιλικό” είναι 760 θερμίδες, ενώ παράλληλα έχει 46 γραμμάρια λιπαρά λόγω της μαγιονέζας που αποτελεί το 27% της σως. Γενικότερα, για τις παχυντικές σαλάτες ευθύνονται περισσότερο η μαγιονέζα και οι άλλες παχιές σως.
Τέλος, οι υπεύθυνοι του “Which” δηλώνουν πως η έρευνα αυτή επισημαίνει κάτι πραγματικά αναγκαίο που ζητούν οι καταναλωτές καιρό τώρα: Σαφείς, ευανάγνωστες και υποχρεωτικές σημάνσεις πάνω στις συσκευασίες των τροφίμων που θα γνωστοποιούν στον ενδιαφερόμενο πόση πραγματικά ζάχαρη, αλάτι και λιπαρά περιέχεται στην τροφή που αγοράζει.
ΠΗΓΗ: otherside