Ουίσκι σε χάρτινο κουτί του χυμού ή γάλακτος!
Ποιός θα σκεφτόταν πριν από μερικά χρόνια πως όχι μόνο δεν θα αγοράζαμε τα αγαπημένα μας αλκοολούχα ποτά στα φαντασμαγορικά και designατα μπουκάλια τους, αλλά και θα καταφεύγαμε στις πιο απλοϊκές λύσεις συσκευασίας, όπως ποιά άλλη; Αυτή από το γαλατάκι που πίνουμε ή τουλάχιστον πίναμε κάθε πρωί.
Και ενώ κάθε χρόνο υπολογίζεται ότι ξοδεύονται χιλιάδες ευρώ για το Marketing budget εταιριών που αφορά στην εξωτερική συσκευασία, ετικέτα και γενικότερο Packaging (κουτί, τάπωμα, έξτρα accessoire), έρχεται λοιπόν ο κύριος Jörn Beyer να καταρρίψει όλα τα προηγούμενα και να παρουσιάσει την νέα σειρά ECOHOLS ώστε να μας κάνει να διερωτηθούμε. Τελικά είναι το πραγματικό περιεχόμενο ή το ισχυρό και μεγάλο εμπορικό σήμα που μας προτρέπει να αγοράσουμε ένα αλκοολούχο ποτό; Κατά πόσο δηλαδή «αγοράζει το μάτι μας» και όχι τελικά η αληθινή μας επιθυμία;
Τα επονομαζόμενα ECOHOLS του γερμανού αυτού καλλιτέχνη/ σχεδιαστή, είναι μια οικογένεια πολύ γνωστών μας ποτών (βλέπε Absolut vodka, Jack Daniel’s whisky, Jagermeister ) τα οποία παρουσιάζονται σε χάρτινα κουτιά Tetra pak αντί για τα γυάλινα μπουκάλια που έως σήμερα συναντάμε και αγοράζουμε τα αγαπημένα μας ποτά.
Πολλά μεγάλα οινοποιεία του εξωτερικού κυρίως, έχουν υιοθετήσει ήδη αυτή την συσκευασία για κάποια brand name των κρασιών τους. Το χαρτόκουτο αυτό, οικείο από τους χυμούς και το γάλα, είναι πλήρως αεροστεγές, με τετράεδρο σχήμα και δεν καταλαμβάνει το βάρος και το χώρο των αντίστοιχων γυάλινων συσκευασιών. Επιπλέον είναι εύχρηστο αλλά και πλήρως ανακυκλώσιμο. Κατά συνέπεια γιατί να μην το αγοράσουμε? Αυτό είναι και το μεγάλο ερώτημα του εγχειρήματος αυτού.
Η παρουσίαση του art project έγινε με σκοπό να διευκρινιστεί εάν οι εν δυνάμει αγοραστές τελικά θα απλώσουν το χέρι τους στην καθημερινή αυτή συσκευασία και θα αγοράσουν το εν λόγω προϊόν ή θα αναρωτηθούν και θα ψάξουν την κλασσική γυάλινη φιάλη του.
Στην εποχή που ζούμε παρατηρούνται συνεχείς αλλαγές, κατά συνέπεια είναι και η στιγμή που θα δούμε κατά πόσο είναι δυνατή μια μάρκα. Σε περίπτωση των ECOHOLS απελευθερώνεται η φαντασία με μια δόση σουρεαλισμού. Θα χάσει ή θα διατηρήσει το προϊόν την αίγλη που είχε μέχρι σήμερα; Εσείς τί λέτε;
Υ.Γ. Φαντάζεστε να ζητάμε και καλαμάκι από το περίπτερο; Ή μήπως θα είναι και αυτό κολλημένο στο πίσω μέρος του κουτιού όπως στους χυμούς;
ΠΗΓΗ: wine.gr
Ποιός θα σκεφτόταν πριν από μερικά χρόνια πως όχι μόνο δεν θα αγοράζαμε τα αγαπημένα μας αλκοολούχα ποτά στα φαντασμαγορικά και designατα μπουκάλια τους, αλλά και θα καταφεύγαμε στις πιο απλοϊκές λύσεις συσκευασίας, όπως ποιά άλλη; Αυτή από το γαλατάκι που πίνουμε ή τουλάχιστον πίναμε κάθε πρωί.
Και ενώ κάθε χρόνο υπολογίζεται ότι ξοδεύονται χιλιάδες ευρώ για το Marketing budget εταιριών που αφορά στην εξωτερική συσκευασία, ετικέτα και γενικότερο Packaging (κουτί, τάπωμα, έξτρα accessoire), έρχεται λοιπόν ο κύριος Jörn Beyer να καταρρίψει όλα τα προηγούμενα και να παρουσιάσει την νέα σειρά ECOHOLS ώστε να μας κάνει να διερωτηθούμε. Τελικά είναι το πραγματικό περιεχόμενο ή το ισχυρό και μεγάλο εμπορικό σήμα που μας προτρέπει να αγοράσουμε ένα αλκοολούχο ποτό; Κατά πόσο δηλαδή «αγοράζει το μάτι μας» και όχι τελικά η αληθινή μας επιθυμία;
Τα επονομαζόμενα ECOHOLS του γερμανού αυτού καλλιτέχνη/ σχεδιαστή, είναι μια οικογένεια πολύ γνωστών μας ποτών (βλέπε Absolut vodka, Jack Daniel’s whisky, Jagermeister ) τα οποία παρουσιάζονται σε χάρτινα κουτιά Tetra pak αντί για τα γυάλινα μπουκάλια που έως σήμερα συναντάμε και αγοράζουμε τα αγαπημένα μας ποτά.
Πολλά μεγάλα οινοποιεία του εξωτερικού κυρίως, έχουν υιοθετήσει ήδη αυτή την συσκευασία για κάποια brand name των κρασιών τους. Το χαρτόκουτο αυτό, οικείο από τους χυμούς και το γάλα, είναι πλήρως αεροστεγές, με τετράεδρο σχήμα και δεν καταλαμβάνει το βάρος και το χώρο των αντίστοιχων γυάλινων συσκευασιών. Επιπλέον είναι εύχρηστο αλλά και πλήρως ανακυκλώσιμο. Κατά συνέπεια γιατί να μην το αγοράσουμε? Αυτό είναι και το μεγάλο ερώτημα του εγχειρήματος αυτού.
Η παρουσίαση του art project έγινε με σκοπό να διευκρινιστεί εάν οι εν δυνάμει αγοραστές τελικά θα απλώσουν το χέρι τους στην καθημερινή αυτή συσκευασία και θα αγοράσουν το εν λόγω προϊόν ή θα αναρωτηθούν και θα ψάξουν την κλασσική γυάλινη φιάλη του.
Στην εποχή που ζούμε παρατηρούνται συνεχείς αλλαγές, κατά συνέπεια είναι και η στιγμή που θα δούμε κατά πόσο είναι δυνατή μια μάρκα. Σε περίπτωση των ECOHOLS απελευθερώνεται η φαντασία με μια δόση σουρεαλισμού. Θα χάσει ή θα διατηρήσει το προϊόν την αίγλη που είχε μέχρι σήμερα; Εσείς τί λέτε;
Υ.Γ. Φαντάζεστε να ζητάμε και καλαμάκι από το περίπτερο; Ή μήπως θα είναι και αυτό κολλημένο στο πίσω μέρος του κουτιού όπως στους χυμούς;
ΠΗΓΗ: wine.gr