Μάρκες και Design του ελληνικού ελαιόλαδου που βάζουμε στοίχημα πως δεν έχετε δει ποτέ!
Το ελαιόδεντρο είναι ένα ευλογημένο δέντρο, που ευδοκιμεί στον πετρώδη και άγονο χώρο της Μεσογείου. Παραγωγή φρούτων κάτω από αντίξοες συνθήκες ανομβρίας, δυνατών ανέμων και υψηλών θερμοκρασιών, ενώ η μακροζωία και η παραγωγικότητά του, έγραψε την ιστορία των μεσογειακών λαών. Η ελιά φώτισε, είναι τροφή, χρησιμοποιήται ως φάρμακο, θέτει και ταυτίστηκε με υψηλά ιδανικά και ενέπνευσε τη δυναμική του πολιτισμού για πολλά χρόνια στην ανατολική Μεσόγειο.
Σύμβολο γνώσης, σοφίας, αφθονίας, ειρήνης, υγείας, δύναμης και ομορφιάς λατρεύτηκε επί χιλιάδες χρόνια. Ένα ζωντανό κομμάτι μιας βαριάς πολιτιστικής κληρονομιάς, θρύλους, παραδόσεις και θρησκευτικές τελετουργίες που συνδέονται στενά με την ανθοφορία, τη συγκομιδή και την παραγωγή του πετρελαίου. Αυτή η ειδική κληρονομιά θα πρέπει να έχει τουλάχιστον τον πιο ειδικό σχεδιασμό συσκευασίας. Και πώς να μεταφέρω τέτοια παράδοση σ 'ένα μικρό μπουκάλι και να ξεχάσουμε την ετικέτα; Εδώ είναι μερικά παραδείγματα, από Έλληνες σχεδιαστές ...
Σχεδιασμένο από Speiron Company. Το πρώτο πολυτελές ελαιόλαδο στον κόσμο.
Είναι η επιλογή πριμοδότηση των A-listers και ευκατάστατων κοσμικών από το Beverly Hills στη Σιγκαπούρη. Σεφ ο Juan Mari Arzak - η 8η καλύτερη στον κόσμο για το 2008 σύμφωνα με το περιοδικό Restaurant - βρέθηκαν «θαυμάσια» και ο Tom Aikens - το 8ο καλύτερο σεφ για το 2005 - έχει χρησιμοποιήσει για την «απαράμιλλη φρουτώδη γεύση" του. Το LA Times το αποκάλεσαν «λαμπρό», και το Wallpaper * περιοδικό ορίστηκε το "αιχμής εκτελεστής". / λ / είναι το πρώτο πολυτελές ελαιόλαδο στον κόσμο, που παράγεται από Speiron, το ελληνικό πρωτοποριακό εργοστάσιο πολυτελείας Τρόφιμα & Ποτά Εταιρεία.
Όπως οιTimes του Ηνωμένου Βασιλείου, δήλωσε ο λ / λ / είναι " η αναζήτηση του ανθρώπου για το τέλειο λάδι" Από μερικά από τα αρχαιότερα ελαιόδεντρα του πετρελαίου στην Ελλάδα, οι καλύτερες ελιές Κορωνέικες συθλίβονται με το χέρι με μεγάλη προσοχή. Αυτό δημιουργεί ένα ελαιόλαδο εξαιρετικά χαμηλής οξύτητας (0,26 º), αφιλτράριστα, πλούσιο σε φαινόλες και γεμάτο φρεσκάδα και φρουτώδες. Τότε αυτό το πολύτιμο υγρό εμφιαλώνεται και το ζυμώνουν με το χέρι,το τοποθετούν με "μπιμπερό" στο μπουκάλι, σε μια αργή διαδικασία, προκειμένου να εξασφαλίσει την ελάχιστη και τη μέγιστη οξείδωση δίνοντας προσοχή στη λεπτομέρεια.
Η γυάλινη φιάλη έχει δωρεάν αυτοκόλλητο για να εμφανιστεί το χρώμα του λαδιού και παρουσιάζεται σε συσκευασία δώρου με ένα μοναδικό ενημερωτικό φυλλάδιο από PVC. Ο πελάτης μπορεί να έχει / την ανάγλυφη υπογραφή του στο μπουκάλι μαζί με μια ειδική σήμανση στον ώμο της φιάλης. 8 μεγάλοι τεχνίτες ενώνουν τις δυνάμεις τους για 30 ημέρες για να δημιουργήσει μια εκπληκτική λευκή λάκα , χειροποίητη από μασίφ ξύλο Niangon που φέρει δύο 18k λευκόχρυσες πλάκες. Το θέμα συνοδεύεται από πιστοποιητικό της αποκλειστικότητας καθώς και πιστοποιητικό της εξαιρετικής ποιότητας.
Greek Extra Virgin Olive
Η ενημέρωση (εν συντομία): «προσφέρουμε ένα προϊόν πρώτης ποιότητας και θέλουμε ένα υψηλής ποιότητας διαφορετικό λάδι".
Κοινό-στόχος: μια διεθνής high-end παραγωγή των καταναλωτών. Ο σχεδιασμός: η συσκευασία είναι εσκεμμένα και με κάθε δυνατό τρόπο απομακρυσμένο από τα παραδοσιακά σκάφη και τα σύμβολα της ποιότητας του ελαιολάδου ή κλισέ προέλευσης. Αυτό το σχέδιο, το πακέτο στοχεύει στο καλλιεργούμενο μυαλό ενός γνώστη των τροφίμων που έχει το πνεύμα ενός εστέτ: σε ένα μεταλλικό κουτί που μιλά για τη λειτουργία και τη γαστρονομική δύναμη, μια πολύ ρεαλιστική εμφάνιση στομίου που πέφτει το λάδι, έρχεται, σχεδόν εκ των υστέρων, προκειμένου να διατηρούν το προϊόν με ασφάλεια και στηρίζεται στο τμήμα τροφίμων της κάθε πώλησης. Αν ποτέ υπήρχε ένα σύνθημα αυτό θα έχει ως εξής «απλά το ελαιόλαδο».
Etesian gold premium olive oils
Η ενημέρωση (εν συντομία): "Στην αγορά των προϊόντων μας στο εξωτερικό και κυρίως στην Άπω Ανατολή, όπου θεωρείται ότι είναι ένα καλλυντικό, εκτός από το να καταναλώνεται ως πολύτιμο στοιχείο διατροφής". Κοινό-στόχος: οι καταναλωτές που εκτιμούν τα αγνά υλικά και τα τελετουργικά που σχετίζονται με την κατανάλωση τους. Ο σχεδιασμός: με στόχο ένα πολιτισμικό περιβάλλον με πολύ συγκεκριμένη σημειολογία της επικοινωνίας και ιδιαίτερα στις συνήθειες, έχουμε επιλέξει ένα σχέδιο που, υποσυνείδητα, μιλάει για αρχέτυπα, για τα σημεία και τα σύμβολα από τους παλαιότερους πολιτισμούς.
Προϊόν από μια αρχαία γη και ένα ιερό φυτό, το «μελτέμια ελαιο- χρυσός» αποθηκεύεται σε ένα κομψό μπουκάλι. Είναι σφραγισμένα με το γραφικό σύμβολο, που χρησιμοποιείται σε Γραμμική Β (ένα αρχαίο ελληνικό αλφάβητο προ-συλλαβικής γραφής) που σημαίνει «ελιά». Οι αποχρώσεις διατηρούνται στο ελάχιστο της γήινης παλέτας.
St.olive, premium extra virgin olive oil
Η ενημέρωση (εν συντομία): «Είμαστε μια ομάδα και καλά ενημερωμένοι για τις απαιτήσεις στο εξωτερικό. Θέλουμε να τονίσουμε τις ειδικές ιδιότητες του προϊόντος μας ". Το σχέδιο: θέλαμε να ξεφύγουμε από τον κλασσικό "προσανατολισμό" της ελιάς και στραφήκαμε στην περιοχή των βασικών ανθρώπινων προσδοκιών. Δημιουργία ταυτότητας του προϊόντος, που κατέφυγε σε έναν μοναδικό συνδυασμό της μεταφυσικής και χιούμορ. Χρησιμοποιήσαμε τον όρο "Αγ. Ελιάς ", όχι ως ένα θρησκευτικό πλαίσιο, αλλά ως μια προσπάθεια να προωθήσει τη χθόνια, πρωτοβάθμια, τη ζωή-δίνοντας χαρακτήρα του καρπού του ελαιόλαδου.
Ο Σχεδιασμός μας βοήθησε να κάνει αυτή τη προσέγγιση πιο συγκεκριμένη: τοποθέτησε ένα χέρι - η ίδια η αναπαράσταση της πνευματικής και η θεία-εντός του χώρου της τελετής, το ανθρώπινο και το εφικτό. Σε αυτό το χιούμορ που επιτρέπεται για τον τρόπο διαδικασίας για να αναδυθεί ως η φροντίδα που χρειάζονται για να κάνει τα πράγματα όμορφα. Έχουμε ακόμα συνεργαστεί με έναν ζωγράφο που ειδικεύεται στην βυζαντινή εικονογραφία, προκειμένου να είναι πιστός στους κώδικες της συμβολικής γλώσσας που επιλέξαμε. Ήταν ο τρόπος μας για να επιβεβαιώσει για άλλη μια φορά ό, τι πιστεύουμε ότι είναι στη βάση κάθε επικοινωνίας: τα πάντα, από το απλό στο περίπλοκο, είναι «ένα άλμα της πίστης» και δεν υπάρχει λόγος να ληφθεί κάτι χωρίς να είμαστε προετοιμασμένοι.
100% greek extra virgin and organic olive oils
Η ενημέρωση (εν συντομία): «Θέλουμε οι ετικέτες να είναι τέλειες για το εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο βιολογικής καλλιέργειας και έλαια». Κοινό-στόχος: οι καταναλωτές με σεβασμό για τα καθαρά προϊόντα στις αγορές του εξωτερικού (ΗΠΑ, Καναδάς, Ιαπωνία). Το σχέδιο: το να μεταφέρουμε τη σύγχρονη σημασία και την τελική αξία της ηλικίας ενός παλιού προϊόν της ελληνικής γης, σε ξένο κοινό και πολιτισμούς, ήταν το κύριο καθήκον και την ανησυχία μας.
Η απόλυτη καθαρότητα του προϊόντος που προσφέρει ένα γραφικό όχημα με τη μορφή σύμβολου τοις εκατό. Ο καρπός της ελιάς, με σχεδόν κυκλική, μυθική και εύφορη σάρκα του, ολοκλήρωσε την οπτική. Ο σχεδιασμός γίνεται ομαλά ένα απλό μήνυμα στο θεατή / καταναλωτή: την πλήρη, γυμνή, επιπλέον, οργανική, εμφιαλωμένη καθαρότητα. Τα χρώματα, σαφή και γήινα, όπως μπορούν να μεταδωθούν περισσότερο δυνατόν σε αυτήν την «άμεση» εμπειρία του προϊόντος.
5 Organic extra virgin olive oil
Για την μάρκα, ταυτότητα και τον σχεδιασμό της συσκευασίας για μια νέα σειρά υψηλής ποιότητας του ελληνικού έξτρα παρθένου ελαιολάδου.
Eleia olive oil
Την ταυτότητα της εταιρείας και το σχεδιασμό των εφαρμογών συσκευασίας ελαιόλαδου, συμπεριλαμβανομένων τα γυάλινα μπουκάλια, μεταλλικά κουτιά και ξύλινο κουτί . Η έννοια της ιδέας σχεδιασμού προέρχεται από τη διαδικασία της προστασίας των ελαιοδέντρων από σφάλματα από τη ζωγραφική τους στο κάτω μέρος με λευκό χρώμα .
29th – Anniversary Olive Oil Packaging
Μια συσκευασία επετειακή για το ελαιόλαδο, ένα αφιέρωμα στον 29η Κλασικό Μαραθώνιο της Αθήνας, που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα, Ελλάδα, στις 13 Νοεμβρίου 2011.
Η σχεδίαση ενός δρομέα, κατά κάποιο τρόπο κατά κάποιο τρόπο σχηματίζει ένα μοτιβο που δηλώνει συνέχεια. Το σχέδιο στη αυτό τυπώνεται στις φιάλες και όταν περισσότερα από ένα από τα μπουκάλια ήταν τοποθετημένα το ένα δίπλα στο άλλο, τα σχέδια έδιναν την εντύπωση του δρόμου του Μαραθώνα.
Το σχέδιο ήταν να χρησιμοποιηθούν περαιτέρω για τις άλλες εφαρμογές, όπως μπλουζάκια, ημερολόγια και σημειωματάρια, καθώς και περίπτερο της έκθεσης.
Moria Elea/Premium Extra Virgin Olive Oil
Η Μόρια Ελέα αποφάσισε να αναπτύξει ένα καινοτόμο σχεδιασμό της συσκευασίας, χρησιμοποιώντας υψηλής ποιότητας πρώτες ύλες. Οι Sereal δημιουργικό γραφείο σχεδιαστών, σχεδίασε το έργο τέχνης με προβολή της έννοιας "κατεβαίνει από την πρώτη ελιά» εμπνευσμένο από την ελληνική μυθολογία.
Η συσκευασία είναι χειροποίητη και φιλική προς το περιβάλλον. Το μπουκάλι είναι κατασκευασμένο από γυαλί κορυφαίας ποιότητας, το ξύλινο καπάκι έχει φυσικό φελλό, η επισήμανση είναι με βαμβάκι ραμμένο χέρι και το ξύλινο κουτί δώρου έχει σχεδιαστεί ειδικά χειροποίητο. Έτσι, κάθε μπουκάλι του Μοριά Ελέα είναι μοναδικό και είναι αριθμημένο στην μπροστινή πλευρά, σε περιορισμένη έκδοση ,13,000 μπουκάλια για το 2012.
Η Μόρια Ελέα προσφέρεται σε μία μόνο φιάλη 500ml και είναι επίσης διαθέσιμη μέσα σε ένα ξύλινο κουτί δώρου. Το ενιαίο μπουκάλι θα συνοδεύσει το γεύμα σας καθημερινά, ενώ είναι αξιόλογη "διακόσμηση" στο τραπέζι σας για μια ειδική περίσταση. Επιπλέον, το ξύλινο κουτί είναι η τέλεια ιδέα για δώρο είναι μοναδικό για κάθε ειδική περίσταση είτε προσωπικές ή επαγγελματικές.
ΠΗΓΕΣ: lovelypackage.com, www.thedieline.com, www.packagingnews.co.uk, www.oliveoil.gr/, Speiron Company, Mousegraphics , Designers United, Bob Studio, Sereal Designers
Το ελαιόδεντρο είναι ένα ευλογημένο δέντρο, που ευδοκιμεί στον πετρώδη και άγονο χώρο της Μεσογείου. Παραγωγή φρούτων κάτω από αντίξοες συνθήκες ανομβρίας, δυνατών ανέμων και υψηλών θερμοκρασιών, ενώ η μακροζωία και η παραγωγικότητά του, έγραψε την ιστορία των μεσογειακών λαών. Η ελιά φώτισε, είναι τροφή, χρησιμοποιήται ως φάρμακο, θέτει και ταυτίστηκε με υψηλά ιδανικά και ενέπνευσε τη δυναμική του πολιτισμού για πολλά χρόνια στην ανατολική Μεσόγειο.
Σύμβολο γνώσης, σοφίας, αφθονίας, ειρήνης, υγείας, δύναμης και ομορφιάς λατρεύτηκε επί χιλιάδες χρόνια. Ένα ζωντανό κομμάτι μιας βαριάς πολιτιστικής κληρονομιάς, θρύλους, παραδόσεις και θρησκευτικές τελετουργίες που συνδέονται στενά με την ανθοφορία, τη συγκομιδή και την παραγωγή του πετρελαίου. Αυτή η ειδική κληρονομιά θα πρέπει να έχει τουλάχιστον τον πιο ειδικό σχεδιασμό συσκευασίας. Και πώς να μεταφέρω τέτοια παράδοση σ 'ένα μικρό μπουκάλι και να ξεχάσουμε την ετικέτα; Εδώ είναι μερικά παραδείγματα, από Έλληνες σχεδιαστές ...
Σχεδιασμένο από Speiron Company. Το πρώτο πολυτελές ελαιόλαδο στον κόσμο.
Είναι η επιλογή πριμοδότηση των A-listers και ευκατάστατων κοσμικών από το Beverly Hills στη Σιγκαπούρη. Σεφ ο Juan Mari Arzak - η 8η καλύτερη στον κόσμο για το 2008 σύμφωνα με το περιοδικό Restaurant - βρέθηκαν «θαυμάσια» και ο Tom Aikens - το 8ο καλύτερο σεφ για το 2005 - έχει χρησιμοποιήσει για την «απαράμιλλη φρουτώδη γεύση" του. Το LA Times το αποκάλεσαν «λαμπρό», και το Wallpaper * περιοδικό ορίστηκε το "αιχμής εκτελεστής". / λ / είναι το πρώτο πολυτελές ελαιόλαδο στον κόσμο, που παράγεται από Speiron, το ελληνικό πρωτοποριακό εργοστάσιο πολυτελείας Τρόφιμα & Ποτά Εταιρεία.
Όπως οιTimes του Ηνωμένου Βασιλείου, δήλωσε ο λ / λ / είναι " η αναζήτηση του ανθρώπου για το τέλειο λάδι" Από μερικά από τα αρχαιότερα ελαιόδεντρα του πετρελαίου στην Ελλάδα, οι καλύτερες ελιές Κορωνέικες συθλίβονται με το χέρι με μεγάλη προσοχή. Αυτό δημιουργεί ένα ελαιόλαδο εξαιρετικά χαμηλής οξύτητας (0,26 º), αφιλτράριστα, πλούσιο σε φαινόλες και γεμάτο φρεσκάδα και φρουτώδες. Τότε αυτό το πολύτιμο υγρό εμφιαλώνεται και το ζυμώνουν με το χέρι,το τοποθετούν με "μπιμπερό" στο μπουκάλι, σε μια αργή διαδικασία, προκειμένου να εξασφαλίσει την ελάχιστη και τη μέγιστη οξείδωση δίνοντας προσοχή στη λεπτομέρεια.
Η γυάλινη φιάλη έχει δωρεάν αυτοκόλλητο για να εμφανιστεί το χρώμα του λαδιού και παρουσιάζεται σε συσκευασία δώρου με ένα μοναδικό ενημερωτικό φυλλάδιο από PVC. Ο πελάτης μπορεί να έχει / την ανάγλυφη υπογραφή του στο μπουκάλι μαζί με μια ειδική σήμανση στον ώμο της φιάλης. 8 μεγάλοι τεχνίτες ενώνουν τις δυνάμεις τους για 30 ημέρες για να δημιουργήσει μια εκπληκτική λευκή λάκα , χειροποίητη από μασίφ ξύλο Niangon που φέρει δύο 18k λευκόχρυσες πλάκες. Το θέμα συνοδεύεται από πιστοποιητικό της αποκλειστικότητας καθώς και πιστοποιητικό της εξαιρετικής ποιότητας.
Greek Extra Virgin Olive
Η ενημέρωση (εν συντομία): «προσφέρουμε ένα προϊόν πρώτης ποιότητας και θέλουμε ένα υψηλής ποιότητας διαφορετικό λάδι".
Κοινό-στόχος: μια διεθνής high-end παραγωγή των καταναλωτών. Ο σχεδιασμός: η συσκευασία είναι εσκεμμένα και με κάθε δυνατό τρόπο απομακρυσμένο από τα παραδοσιακά σκάφη και τα σύμβολα της ποιότητας του ελαιολάδου ή κλισέ προέλευσης. Αυτό το σχέδιο, το πακέτο στοχεύει στο καλλιεργούμενο μυαλό ενός γνώστη των τροφίμων που έχει το πνεύμα ενός εστέτ: σε ένα μεταλλικό κουτί που μιλά για τη λειτουργία και τη γαστρονομική δύναμη, μια πολύ ρεαλιστική εμφάνιση στομίου που πέφτει το λάδι, έρχεται, σχεδόν εκ των υστέρων, προκειμένου να διατηρούν το προϊόν με ασφάλεια και στηρίζεται στο τμήμα τροφίμων της κάθε πώλησης. Αν ποτέ υπήρχε ένα σύνθημα αυτό θα έχει ως εξής «απλά το ελαιόλαδο».
Etesian gold premium olive oils
Η ενημέρωση (εν συντομία): "Στην αγορά των προϊόντων μας στο εξωτερικό και κυρίως στην Άπω Ανατολή, όπου θεωρείται ότι είναι ένα καλλυντικό, εκτός από το να καταναλώνεται ως πολύτιμο στοιχείο διατροφής". Κοινό-στόχος: οι καταναλωτές που εκτιμούν τα αγνά υλικά και τα τελετουργικά που σχετίζονται με την κατανάλωση τους. Ο σχεδιασμός: με στόχο ένα πολιτισμικό περιβάλλον με πολύ συγκεκριμένη σημειολογία της επικοινωνίας και ιδιαίτερα στις συνήθειες, έχουμε επιλέξει ένα σχέδιο που, υποσυνείδητα, μιλάει για αρχέτυπα, για τα σημεία και τα σύμβολα από τους παλαιότερους πολιτισμούς.
Προϊόν από μια αρχαία γη και ένα ιερό φυτό, το «μελτέμια ελαιο- χρυσός» αποθηκεύεται σε ένα κομψό μπουκάλι. Είναι σφραγισμένα με το γραφικό σύμβολο, που χρησιμοποιείται σε Γραμμική Β (ένα αρχαίο ελληνικό αλφάβητο προ-συλλαβικής γραφής) που σημαίνει «ελιά». Οι αποχρώσεις διατηρούνται στο ελάχιστο της γήινης παλέτας.
St.olive, premium extra virgin olive oil
Η ενημέρωση (εν συντομία): «Είμαστε μια ομάδα και καλά ενημερωμένοι για τις απαιτήσεις στο εξωτερικό. Θέλουμε να τονίσουμε τις ειδικές ιδιότητες του προϊόντος μας ". Το σχέδιο: θέλαμε να ξεφύγουμε από τον κλασσικό "προσανατολισμό" της ελιάς και στραφήκαμε στην περιοχή των βασικών ανθρώπινων προσδοκιών. Δημιουργία ταυτότητας του προϊόντος, που κατέφυγε σε έναν μοναδικό συνδυασμό της μεταφυσικής και χιούμορ. Χρησιμοποιήσαμε τον όρο "Αγ. Ελιάς ", όχι ως ένα θρησκευτικό πλαίσιο, αλλά ως μια προσπάθεια να προωθήσει τη χθόνια, πρωτοβάθμια, τη ζωή-δίνοντας χαρακτήρα του καρπού του ελαιόλαδου.
Ο Σχεδιασμός μας βοήθησε να κάνει αυτή τη προσέγγιση πιο συγκεκριμένη: τοποθέτησε ένα χέρι - η ίδια η αναπαράσταση της πνευματικής και η θεία-εντός του χώρου της τελετής, το ανθρώπινο και το εφικτό. Σε αυτό το χιούμορ που επιτρέπεται για τον τρόπο διαδικασίας για να αναδυθεί ως η φροντίδα που χρειάζονται για να κάνει τα πράγματα όμορφα. Έχουμε ακόμα συνεργαστεί με έναν ζωγράφο που ειδικεύεται στην βυζαντινή εικονογραφία, προκειμένου να είναι πιστός στους κώδικες της συμβολικής γλώσσας που επιλέξαμε. Ήταν ο τρόπος μας για να επιβεβαιώσει για άλλη μια φορά ό, τι πιστεύουμε ότι είναι στη βάση κάθε επικοινωνίας: τα πάντα, από το απλό στο περίπλοκο, είναι «ένα άλμα της πίστης» και δεν υπάρχει λόγος να ληφθεί κάτι χωρίς να είμαστε προετοιμασμένοι.
100% greek extra virgin and organic olive oils
Η ενημέρωση (εν συντομία): «Θέλουμε οι ετικέτες να είναι τέλειες για το εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο βιολογικής καλλιέργειας και έλαια». Κοινό-στόχος: οι καταναλωτές με σεβασμό για τα καθαρά προϊόντα στις αγορές του εξωτερικού (ΗΠΑ, Καναδάς, Ιαπωνία). Το σχέδιο: το να μεταφέρουμε τη σύγχρονη σημασία και την τελική αξία της ηλικίας ενός παλιού προϊόν της ελληνικής γης, σε ξένο κοινό και πολιτισμούς, ήταν το κύριο καθήκον και την ανησυχία μας.
Η απόλυτη καθαρότητα του προϊόντος που προσφέρει ένα γραφικό όχημα με τη μορφή σύμβολου τοις εκατό. Ο καρπός της ελιάς, με σχεδόν κυκλική, μυθική και εύφορη σάρκα του, ολοκλήρωσε την οπτική. Ο σχεδιασμός γίνεται ομαλά ένα απλό μήνυμα στο θεατή / καταναλωτή: την πλήρη, γυμνή, επιπλέον, οργανική, εμφιαλωμένη καθαρότητα. Τα χρώματα, σαφή και γήινα, όπως μπορούν να μεταδωθούν περισσότερο δυνατόν σε αυτήν την «άμεση» εμπειρία του προϊόντος.
5 Organic extra virgin olive oil
Για την μάρκα, ταυτότητα και τον σχεδιασμό της συσκευασίας για μια νέα σειρά υψηλής ποιότητας του ελληνικού έξτρα παρθένου ελαιολάδου.
Eleia olive oil
Την ταυτότητα της εταιρείας και το σχεδιασμό των εφαρμογών συσκευασίας ελαιόλαδου, συμπεριλαμβανομένων τα γυάλινα μπουκάλια, μεταλλικά κουτιά και ξύλινο κουτί . Η έννοια της ιδέας σχεδιασμού προέρχεται από τη διαδικασία της προστασίας των ελαιοδέντρων από σφάλματα από τη ζωγραφική τους στο κάτω μέρος με λευκό χρώμα .
29th – Anniversary Olive Oil Packaging
Μια συσκευασία επετειακή για το ελαιόλαδο, ένα αφιέρωμα στον 29η Κλασικό Μαραθώνιο της Αθήνας, που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα, Ελλάδα, στις 13 Νοεμβρίου 2011.
Η σχεδίαση ενός δρομέα, κατά κάποιο τρόπο κατά κάποιο τρόπο σχηματίζει ένα μοτιβο που δηλώνει συνέχεια. Το σχέδιο στη αυτό τυπώνεται στις φιάλες και όταν περισσότερα από ένα από τα μπουκάλια ήταν τοποθετημένα το ένα δίπλα στο άλλο, τα σχέδια έδιναν την εντύπωση του δρόμου του Μαραθώνα.
Το σχέδιο ήταν να χρησιμοποιηθούν περαιτέρω για τις άλλες εφαρμογές, όπως μπλουζάκια, ημερολόγια και σημειωματάρια, καθώς και περίπτερο της έκθεσης.
Moria Elea/Premium Extra Virgin Olive Oil
Η Μόρια Ελέα αποφάσισε να αναπτύξει ένα καινοτόμο σχεδιασμό της συσκευασίας, χρησιμοποιώντας υψηλής ποιότητας πρώτες ύλες. Οι Sereal δημιουργικό γραφείο σχεδιαστών, σχεδίασε το έργο τέχνης με προβολή της έννοιας "κατεβαίνει από την πρώτη ελιά» εμπνευσμένο από την ελληνική μυθολογία.
Η συσκευασία είναι χειροποίητη και φιλική προς το περιβάλλον. Το μπουκάλι είναι κατασκευασμένο από γυαλί κορυφαίας ποιότητας, το ξύλινο καπάκι έχει φυσικό φελλό, η επισήμανση είναι με βαμβάκι ραμμένο χέρι και το ξύλινο κουτί δώρου έχει σχεδιαστεί ειδικά χειροποίητο. Έτσι, κάθε μπουκάλι του Μοριά Ελέα είναι μοναδικό και είναι αριθμημένο στην μπροστινή πλευρά, σε περιορισμένη έκδοση ,13,000 μπουκάλια για το 2012.
Η Μόρια Ελέα προσφέρεται σε μία μόνο φιάλη 500ml και είναι επίσης διαθέσιμη μέσα σε ένα ξύλινο κουτί δώρου. Το ενιαίο μπουκάλι θα συνοδεύσει το γεύμα σας καθημερινά, ενώ είναι αξιόλογη "διακόσμηση" στο τραπέζι σας για μια ειδική περίσταση. Επιπλέον, το ξύλινο κουτί είναι η τέλεια ιδέα για δώρο είναι μοναδικό για κάθε ειδική περίσταση είτε προσωπικές ή επαγγελματικές.
ΠΗΓΕΣ: lovelypackage.com, www.thedieline.com, www.packagingnews.co.uk, www.oliveoil.gr/, Speiron Company, Mousegraphics , Designers United, Bob Studio, Sereal Designers