Στο καλύτερο εστιατόριο του κόσμου δηλητηριάστηκαν 63 πελάτες!
Στο διάσημο δανέζικο εστιατόριο "Noma", που χαρακτηρίζεται τα τρία τελευταία χρόνια ως το "καλύτερο εστιατόριο στον κόσμο" δηλητηριάστηκαν από το φαγητό 63 πελάτες!
Το απίστευτο περιστατικό προκλήθηκε μέσα σε διάστημα πέντε ημερών τον περασμένο Φεβρουάριο και το εστιατόριο ζήτησε σήμερα Σάββατο 9 Μαρτίου, δημόσια συγγνώμη.
Το δύο αστέρων "Μισελέν" εστιατόριο απέδοσε το γεγονός σε άρρωστο εργαζόμενο στην κουζίνα, που μόλυνε και τα περίφημα όσο και πανάκριβα εδέσματά του.
Το εστιατόριο χρεώνει περίπου 800 ευρώ για μενού δύο ατόμων με ποτά, ενώ οι κρατήσεις γίνονται μήνες πριν και στην τιμή περιλαμβάνεται ξενάγηση στην κουζίνα των 50 σεφ του εστιατορίου.
Οι πελάτες που είχαν κάνει κράτηση από τον προηγούμενο χρόνο και δηλητηριάστηκαν, παρουσίασαν τα ίδια συμπτώματα στομαχικών διαταραχών.
"Είμαστε πολύ στεναχωρημένοι και ζητούμε συγγνώμη για όλο αυτό και είμαστε σε συνεχή επικοινωνία τόσο με τις αρχές όσο και με τους πελάτες μας, που αντιμετώπισαν πρόβλημα, ώστε να τους αποζημιώσουμε" δήλωσε ο διευθυντής του εστιατορίου Πίτερ Κράινερ, ο οποίος διέψευσε την είδηση πως θα κλείσει το εστιατόριο.
Πηγή: radar.gr
Στο διάσημο δανέζικο εστιατόριο "Noma", που χαρακτηρίζεται τα τρία τελευταία χρόνια ως το "καλύτερο εστιατόριο στον κόσμο" δηλητηριάστηκαν από το φαγητό 63 πελάτες!
Το απίστευτο περιστατικό προκλήθηκε μέσα σε διάστημα πέντε ημερών τον περασμένο Φεβρουάριο και το εστιατόριο ζήτησε σήμερα Σάββατο 9 Μαρτίου, δημόσια συγγνώμη.
Το δύο αστέρων "Μισελέν" εστιατόριο απέδοσε το γεγονός σε άρρωστο εργαζόμενο στην κουζίνα, που μόλυνε και τα περίφημα όσο και πανάκριβα εδέσματά του.
Το εστιατόριο χρεώνει περίπου 800 ευρώ για μενού δύο ατόμων με ποτά, ενώ οι κρατήσεις γίνονται μήνες πριν και στην τιμή περιλαμβάνεται ξενάγηση στην κουζίνα των 50 σεφ του εστιατορίου.
Οι πελάτες που είχαν κάνει κράτηση από τον προηγούμενο χρόνο και δηλητηριάστηκαν, παρουσίασαν τα ίδια συμπτώματα στομαχικών διαταραχών.
"Είμαστε πολύ στεναχωρημένοι και ζητούμε συγγνώμη για όλο αυτό και είμαστε σε συνεχή επικοινωνία τόσο με τις αρχές όσο και με τους πελάτες μας, που αντιμετώπισαν πρόβλημα, ώστε να τους αποζημιώσουμε" δήλωσε ο διευθυντής του εστιατορίου Πίτερ Κράινερ, ο οποίος διέψευσε την είδηση πως θα κλείσει το εστιατόριο.
Πηγή: radar.gr